6/9/11

Μανιφέστο των δέκα ευρώ

Έχω ένα blog. Και όλο αυτό τον καιρό, που στίβω το μυαλό μου για να γράψω, που πιέζω τον εαυτό μου για να ανεβάσω μέρα παρά μέρα μια ανάρτηση, είναι πολλές οι φορές που ρωτώ τον εαυτό μου:

Γιατί το κάνεις;

Τι θα κερδίσεις;

Η απάντηση έρχεται αυτόματα: Από μεράκι. Για τη δουλειά μου, τους φίλους μου, τους συνεργάτες μου. Τους νέους φίλους που έκανα μέσα από αυτό το blog. Και δεν προσμένω να κερδίσω τίποτε…

Έτσι απλά!

Πριν από δέκα χρόνια ένας άνθρωπος, ο Βασίλης, τον οποίο είχα τη χαρά να γνωρίσω πρόσφατα, έφτιαξε μια ιστοσελίδα. Κι αυτός από μεράκι. Και δέκα χρόνια τώρα την «ταΐζει» από την τσέπη του. Αυτή η ιστοσελίδα έχει γίνει σήμερα η σπουδαιότερη πηγή ενημέρωσης, κριτικής σκέψης και ανταλλαγής απόψεων για τους έλληνες αρχιτέκτονες. Το greekarchitects.gr έχει μπει στη ζωή όλων μας.

Κάποιοι δεν καταλαβαίνουν. Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί αυτοί οι κάποιοι δεν μπορούν να σκεφθούν ούτε καν σε πρώτο επίπεδο!

1) Όταν ο Βασίλης ζητά 10€ το χρόνο, δεν τα ζητά για να τα βάλει στην τσέπη του. Τα ζητά για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες που παρέχει η ιστοσελίδα.

2) Μην σκεφτεί κανείς ότι η ιστοσελίδα έχει έσοδα από τις διαφημίσεις. Υλικά και προϊόντα διαφημίζονται κι όχι κινητά και αυτοκίνητα. Αλλά κι αυτά τα έσοδα πάλι στον ίδιο σκοπό καταλήγουν.

3) Αυτοί που μέχρι σήμερα διάβαζαν «δωρεάν», καλό θα είναι να σκεφτούν ότι, μέχρι σήμερα κάποιοι κουραζόντουσαν αφιλοκερδώς.

4) Καλό θα είναι επίσης να σκεφτούν τις αναλογίες χρημάτων ανά παρεχόμενη υπηρεσία που -θέλοντας και μη- πληρώνουν σε άλλους δημόσιους ή μη, επαγγελματικούς ή μη φορείς.

Ο Βασίλης έγραψε στη σελίδα του greekarchitects αλλά κάποιοι - σίγουρα επίτηδες- δεν θέλουν να καταλάβουν

Ας σεβαστούμε κι ας υποστηρίξουμε την προσπάθεια του greekarchitects.gr